Pracuj u nas! – Keller Gliwice, dealer Hyundai, Renault, Dacia

Kariera

Opis stanowiska:

  • Realizacja zadań związanych z działem (obsługa klientów, korespondencja przychodząca i wychodząca, obsługa połączeń telefonicznych);
  • Realizacja zadań związanych z administracją i dokumentacją Działu Handlowego;
  • Prezentowanie samochodów używanych;
  • Obsługa kredytów i ubezpieczeń samochodowych;
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy, estetykę i porządek w miejscu pracy;
  • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Umiejętności analitycznych;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office,
  • Ukierunkowania na realizację potrzeb Klientów;
  • Predyspozycji osobowościowych (dokładność, terminowość, uczciwość);
  • Samodzielności, odporności na stres – presja czasu, zachowania klienta, itp.
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • Pracę w zespole, w którym rozwój i pasja są nie tylko słowami;
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia;
  • Umowę o pracę;
  • Czytelne, atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + system premiowy w oparciu o realizację celów
  • Możliwość rozwijania siebie i swoich umiejętności;
  • Świetną atmosferę i dużą dynamikę pracy.

Opis stanowiska:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Analiza potrzeb klientów, zarządzanie procesem ofertowania pakietów ubezpieczeniowych i finalizację procesu sprzedaży
  • Aktywne pozyskiwanie klientów i obsługa w salonie
  • Obsługa klientów w oparciu o najwyższe standardy
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Realizacja planu sprzedażowego

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku ubezpieczeniowym co najmniej  2 lata  (minimum średnie wykształcenie)
  • Umiejętności przygotowania ofert i zawierania ubezpieczeń
  • Umiejętności planowania i organizacji  pracy, systematyczności  oraz  nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
  • Zaangażowania i nastawienia na realizację celów.
  • Aktywnego pozyskiwania Klientów
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Wysokiej motywacji do pracy
  • Prawa jazdy kategorii B (mile widziane)

Co oferujemy:

  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego (system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)

Opis stanowiska:

  • kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu i części w oparciu o ustalone zasady i procedury marki Hyundai,
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży usługi serwisowej i części,
  • nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw orazświadczonych usług,
  • zamawianie części.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego technicznego,
  • znajomości zagadnień technicznych związanych z prowadzeniem napraw samochodów osobowych,
  • prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny),
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętności sprzedażowych i prezentacyjnych,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz prowizyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska,
Pracując z nami na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Organizację pracy (zlecenie i rozliczanie) pracownikom działu serwisu mechanicznego,
  • Kontrolę technologii napraw,
  • Kontrolę jakości wykonywanych usług,
  • Odpowiednie planowanie napraw w celu wykorzystania potencjału Zakładu
  • Zgłaszanie i rozliczanie szkód transportowych i własnych oraz nadzór nad naprawami gwarancyjnymi
  • Kontrolę i nadzór nad stanem urządzeń ogólnego użytku i narzędzi
  • Realizację akcji serwisowych przedsprzedażnych - dokumentacja procesu

Wymagania,
Aby być Kandydatem idealnym powinieneś posiadać:

  • Wykształcenia o profilu mechanicznym,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość branży motoryzacyjnej,
  • Umiejętność kosztorysowania napraw mechanicznych,
  • Umiejętność weryfikacji napraw,
  • Znajomość technologii napraw mechanicznych,
  • Umiejętność wpływania na innych i kierowania zespołem
  • Wysoką odporność na stres i asertywność
  • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • atrakcyjną pracę w przyjaznej atmosferze i ciekawym miejscu,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników,

Podstawowe obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa zleceń blacharsko – lakierniczych
  • Praca na programach Audatex (Audanet), DMS, Gulliwer, Allianz VIP
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji szkody
  • Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami
  • Kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • Prowadzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych zgodnie z przyjętymi standardami.

Wymagania:

  • Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość systemu AUDATEX, (DMS Rogowiec mile widziane)
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. „B”

Oferujemy:

  • Pracę w miłej atmosferze
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Motywacyjny system wynagrodzeń

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie diagnoz i napraw zgodnie ze zleceniem serwisowym,
  • Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną pojazdów,
  • Weryfikację stanu technicznego pojazdu po naprawie,
  • Opisywanie wykonywanych czynności oraz zużytych części,
  • Wyszukiwanie rozwiązań technicznych oraz części zamiennych.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie mechanicznego samochodowego,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • Dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • wykonywanie przeglądów zerowych,
  • montaż dodatkowego wyposażenia (akcesoriów),
  • wykonywanie akcji serwisowych,
  • przygotowywanie pojazdów do wydania,

Czego oczekujemy:

  • przynajmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia mechanicznego samochodowego,
  • prawa jazdy kategorii B,
  • znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań.

Co oferujemy:

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole teraz lub w przyszłości - możesz wysłać nam swoje CV na adres:

Wysyłając zgłoszenie pamiętaj o dołączeniu niniejszej klauzuli zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Keller Sp. z o. o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz firmę Auto Keller Sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji".


Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Keller Sp. z o. o. i Auto Keller Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 546.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji (do 3 miesięcy od momentu złożenia aplikacji).
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Promocje