Pracuj u nas! – Keller Gliwice, dealer Hyundai, Renault, Dacia

Kariera

Opis stanowiska:

  • zapewnienie stałego wzrostu zadowolenia Klientów
  • odpowiedzialność za realizację przez zespół wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiąganie ustalonych KPI
  • kierowanie i rozwój działu Serwisu
  • analizowanie danych, monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów przez cały dział Serwisu
  • dbałość o przestrzeganie procesów i standardów Renault, Dacia i Hyundai
  • reprezentowanie działu Serwisu w kontaktach z klientami, partnerami i kadrą zarządzającą
  • tworzenie procedur obsługi zapewniających odpowiednią jakość ukierunkowaną na zadowolenie Klienta;
  • organizacja i nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy z firmami ubezpieczeniowymi;
  • bieżąca kontrola wydatków i śledzenie wyników finansowych serwisu;
  • opracowywanie nowych rozwiązań i innowacji w swoim dziale;
  • rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z pracą działu;
  • efektywne wykorzystywanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;
  • dokładne oględziny samochodów przed przyjęciem do serwisu;
  • dokonywanie zgłoszeń oględzin samochodów do firm ubezpieczeniowych;
  • sporządzanie kosztorysów.

Czego oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem w branży motoryzacyjnej, w dziale obsługi posprzedażnej
  • doświadczenia w Autoryzowanej Stacji Obsługi – mile widziane
  • umiejętności zarządzania zespołem, zapewniania mu optymalnych warunków pracy i motywowania pracowników
  • doskonałych umiejętności w obszarze obsługi klienta
  • rozwiniętych zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej
  • aktywności w działaniu i kreatywnego podejście do wyzwań
  • samodzielności, zaangażowania i elastyczności w działaniu
  • praktycznej znajomości KPI w zakresie pracy Działu Serwisu
  • gotowości do pracy od poniedziałku do piątku oraz jedną sobotę w miesiącu
  • wykształcenia na poziomie min. średnim
  • prawa jazdy kat. B oraz wysokiej kultury jazdy

Co oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • system profesjonalnych szkoleń
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

Opis stanowiska:

  • zapewnienie stałego wzrostu zadowolenia Klientów,
  • odpowiedzialność za realizację przez zespół wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiąganie ustalonych KPI,
  • kierowanie i rozwój Działu Serwisu Mechanicznego,
  • analizowanie danych, monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów przez cały Dział Serwisu Mechanicznego,
  • dbałość o przestrzeganie procesów i standardów Hyundai,
  • reprezentowanie Działu Serwisu Mechanicznego w kontaktach z Klientami, Partnerami i Kadrą Zarządzającą,
  • tworzenie procedur obsługi zapewniających odpowiednią jakość, ukierunkowaną na zadowolenie Klienta,
  • organizacja i nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy z klientami kluczowymi,
  • bieżąca kontrola wydatków i śledzenie wyników finansowych serwisu,
  • opracowywanie nowych rozwiązań i innowacji w swoim dziale,
  • rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z pracą działu,
  • efektywne wykorzystywanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu,
  • dokładne oględziny samochodów przed przyjęciem do serwisu,
  • dokonywanie zgłoszeń oględzin samochodów do firm ubezpieczeniowych,
  • sporządzanie kosztorysów.

Czego oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem w branży motoryzacyjnej, w dziale obsługi posprzedażnej,
  • doświadczenia w Autoryzowanej Stacji Obsługi – mile widziane,
  • umiejętności zarządzania zespołem, zapewniania mu optymalnych warunków pracy i motywowania pracowników,
  • doskonałych umiejętności w obszarze obsługi klienta,
  • rozwiniętych zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej,
  • aktywności w działaniu i kreatywnego podejście do wyzwań,
  • samodzielności, zaangażowania i elastyczności w działaniu,
  • praktycznej znajomości KPI w zakresie pracy Działu Serwisu,
  • gotowości do pracy od poniedziałku do piątku oraz jedną sobotę w miesiącu,
  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • prawa jazdy kat. B oraz wysokiej kultury jazdy.

Co oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
  • system profesjonalnych szkoleń,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie.

Opis stanowiska:

  • Kompleksowe utrzymanie bieżącej czystości w salonach samochodowych
  • sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, mycie przeszkleń (z poziomu zerowego)
  • dbanie o porządek i czystość w strefach klienckich
  • Praca od poniedziałku do soboty, głównie zmiany popołudniowe: 13:00 - 19:00, co kilka tygodni zmiana poranna 6:00 - 12:00.

Czego oczekujemy:

  • Zaangażowania w pracę,
  • Sumienności, staranności,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Uczciwego podejścia do powierzonych zadań.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Pracę na 3/4 etatu w systemie zmianowym,
  • Możliwość uzyskania premii po okresie próbnym,
  • Możliwość uczestnictwa w wyjazdach integracyjnych, imprezach firmowych,
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie.

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa zleceń blacharsko – lakierniczych,
  • Praca na programach Audatex (Audanet), DMS, Gulliwer, Allianz VIP,
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji szkody,
  • Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami,
  • Kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
  • Prowadzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych zgodnie z przyjętymi standardami.

Wymagania:

  • Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość systemu AUDATEX, (DMS Rogowiec mile widziane),
  • Komunikatywność,
  • Samodzielność,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. „B”.

Oferujemy:

  • Pracę w miłej atmosferze,
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia,
  • Możliwość rozwoju osobistego,
  • Umowę o pracę,
  • Motywacyjny system wynagrodzeń.

Opis stanowiska:

  • mycie karoserii samochodowej,
  • odkurzanie wnętrza samochodów,
  • czyszczenie elementów wewnętrznych samochodu,
  • pranie tapicerki samochodowej,
  • wykonywanie polerowania mechanicznego lakieru - będzie dodatkowym atutem,

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność planowania i punktualnej realizacji zadań
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w grupie
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat "B"

Oferujemy:

  • atrakcyjną pracę w przyjaznej atmosferze i ciekawym miejscu,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników,

Oczekujemy:

  • obowiązkowości
  • odpowiedzialności
  • dokładności
  • sumienności
  • chęci oraz zapału do pracy

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie diagnoz i napraw zgodnie ze zleceniem serwisowym,
  • Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną pojazdów,
  • Weryfikację stanu technicznego pojazdu po naprawie,
  • Opisywanie wykonywanych czynności oraz zużytych części,
  • Wyszukiwanie rozwiązań technicznych oraz części zamiennych.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie mechanicznego samochodowego,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • Dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM,
  • Diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży (wykorzystywanie także dodatkowych usług: finasowanie (kredyty i leasingi, ubezpieczenia),
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów i obsługa Klienta w salonie,
  • Obsługa Klientów w oparciu o najwyższe standardy,
  • Realizacja planu sprzedażowego.

Oczekujemy:

  • Minimum rok doświadczenia na stanowisku handlowym (preferowana sprzedaż, praca z klientem).
  • Umiejętności przygotowywania dokumentacji kredytowej/leasingowej,
  • Umiejętności planowania i organizowania pracy, systematyczności, nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami,
  • Orientacji na wyniki i osiągnięcia celów oraz wysoka motywacja do pracy,
  • Zaangażowania i nastawienia na realizację celów,
  • Aktywnego pozyskiwania Klientów,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Wysokiej motywacji do rozwoju i pracy,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Obsługi pakietu Office.

Oferujemy:

  • ROZWÓJ OSOBISTY,
  • Pracę w zespole, w którym rozwój i pasja są nie tylko słowami,
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia,
  • Umowę o pracę,
  • Czytelne, atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + system premiowy w oparciu o realizację celów).

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole teraz lub w przyszłości - możesz wysłać nam swoje CV na adres:

Wysyłając zgłoszenie pamiętaj o dołączeniu niniejszej klauzuli zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Keller Sp. z o. o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz firmę Auto Keller Sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji".


Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Keller Sp. z o. o. i Auto Keller Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 546.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji (do 3 miesięcy od momentu złożenia aplikacji).
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Promocje