Pracuj u nas! – Keller Gliwice, dealer Hyundai, Renault, Dacia

Kariera

Opis stanowiska:

  • obsługa wewnętrzna serwisu blacharsko-lakierniczego,
  • realizacja zadań związanych z gospodarką magazynową; zamówienia, przyjmowanie dostaw, wydania, zwroty, reklamacje (tj. kompletowanie, pakowanie, przygotowywanie),
  • dbanie o porządek, organizacje i zgodność ilościowo-jakościową w magazynie

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego (mile widziane wykształcenie średnie techniczne/zawodowe),
  • dobrej znajomości zagadnień technicznych związanych z budową samochodów osobowych,
  • prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny),
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz prowizyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • przygotowanie części do lakierowania;
  • obsługiwanie pistoletów lub kabiny lakierniczej;
  • odpowiedni dobór odcieni i kolorów;
  • polerowanie;
  • obsługa maszyn serwisu blacharsko - lakierniczego;
  • zachowanie higieny pracy,

Wymagania:

  • doświadczenie w branży lakierniczej pojazdów;
  • znajomość technologii napraw powypadkowych;
  • znajomość urządzeń diagnostycznych i naprawczych;
  • wysoka kultura techniczna i estetyczna w realizacji zadań;
  • terminowość i dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • stałą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjny system wynagrodzeń;
  • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
  • pracę w młodym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze;

Keller Kamp to nowa marka, która powstała z pasji do podróżowania.
Działamy kompleksowo, począwszy od sprzedaży i wynajmu samochodów typu kamper i przyczep kempingowych, poprzez ich serwis, a także sprzedaż akcesoriów caravaningowych.

Do naszego zespołu poszukujemy pracownika, który zajmie się obsługą Klienta oraz wypożyczalnią kamperów.

Opis stanowiska:

  • pozyskiwanie nowych Klientów
  • dbałość o Klienta jak i o rozwój oraz wizerunek nowej marki
  • współpraca z działem serwisu i akcesoriów kempingowych
  • przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów
  • obsługa wypożyczalni, m.in. wydawanie i odbieranie pojazdów, przygotowywanie dokumentów, odpowiadanie na zapytania dot. wynajmu
  • realizacja wyznaczonych celów i zadań
  • postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami i przepisami prawa

Wymagania:

  • zaangażowanie i sumienność w powierzone zadania
  • doświadczenie w pracy z Klientami
  • chęć do nauki i samodzielnego zdobywania wiedzy na temat branży
  • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność (praca również w wybrane soboty)
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B (mile widziane B+E)
  • mile widziane doświadczenie w branży caravaningowej lub motoryzacyjnej

Oferujemy:

  • ciekawą pracę związaną z motoryzacją i turystyką w branży, która bardzo mocno się rozwija
  • zatrudnienie na pełen etat
  • umowę o pracę lub B2B
  • kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia
  • wynagrodzenie zawsze na czas
  • pracę w młodym i zgranym zespole
  • wygodny i łatwy dojazd do pracy
  • brak nudy

Opis stanowiska:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM,
  • Diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży (wykorzystywanie także dodatkowych usług: finasowanie (kredyty i leasingi, ubezpieczenia),
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów i obsługa Klienta w salonie,
  • Obsługa Klientów w oparciu o najwyższe standardy,
  • Realizacja planu sprzedażowego.

Oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku handlowym (preferowana sprzedaż, praca z klientem).
  • Umiejętności przygotowywania dokumentacji kredytowej/leasingowej,
  • Umiejętności planowania i organizowania pracy, systematyczności, nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami,
  • Orientacji na wyniki i osiągnięcia celów oraz wysoka motywacja do pracy,
  • Zaangażowania i nastawienia na realizację celów,
  • Aktywnego pozyskiwania Klientów,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Wysokiej motywacji do rozwoju i pracy,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Obsługi pakietu Office.

Oferujemy:

  • ROZWÓJ OSOBISTY,
  • Pracę w zespole, w którym rozwój i pasja są nie tylko słowami,
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia,
  • Umowę o pracę,
  • Czytelne, atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + system premiowy w oparciu o realizację celów).

Opis stanowiska:

  • Kompleksowe utrzymanie bieżącej czystości w salonach samochodowych
  • sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, mycie przeszkleń (z poziomu zerowego)
  • dbanie o porządek i czystość w strefach klienckich
  • Praca od poniedziałku do soboty, głównie zmiany popołudniowe: 13:00 - 19:00, co kilka tygodni zmiana poranna 6:00 - 12:00.

Czego oczekujemy:

  • Zaangażowania w pracę,
  • Sumienności, staranności,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Uczciwego podejścia do powierzonych zadań.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Pracę na 3/4 etatu w systemie zmianowym,
  • Możliwość uzyskania premii po okresie próbnym,
  • Możliwość uczestnictwa w wyjazdach integracyjnych, imprezach firmowych,
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie.

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie diagnoz i napraw zgodnie ze zleceniem serwisowym,
  • Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną pojazdów,
  • Weryfikację stanu technicznego pojazdu po naprawie,
  • Opisywanie wykonywanych czynności oraz zużytych części,
  • Wyszukiwanie rozwiązań technicznych oraz części zamiennych.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie mechanicznego samochodowego,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • Dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu i części w oparciu o ustalone zasady i procedury marki Hyundai,
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży usługi serwisowej i części,
  • nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw orazświadczonych usług,
  • zamawianie części.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego technicznego,
  • znajomości zagadnień technicznych związanych z prowadzeniem napraw samochodów osobowych,
  • prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny),
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętności sprzedażowych i prezentacyjnych,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz prowizyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • Organizację pracy (zlecenie i rozliczanie) pracownikom działu serwisu mechanicznego,
  • Kontrolę technologii napraw,
  • Kontrolę jakości wykonywanych usług,
  • Odpowiednie planowanie napraw w celu wykorzystania potencjału Zakładu
  • Zgłaszanie i rozliczanie szkód transportowych i własnych oraz nadzór nad naprawami gwarancyjnymi
  • Kontrolę i nadzór nad stanem urządzeń ogólnego użytku i narzędzi
  • Realizację akcji serwisowych przedsprzedażnych - dokumentacja procesu

Wymagania:

  • Wykształcenia o profilu mechanicznym,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość branży motoryzacyjnej,
  • Umiejętność kosztorysowania napraw mechanicznych,
  • Umiejętność weryfikacji napraw,
  • Znajomość technologii napraw mechanicznych,
  • Umiejętność wpływania na innych i kierowania zespołem
  • Wysoką odporność na stres i asertywność
  • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • atrakcyjną pracę w przyjaznej atmosferze i ciekawym miejscu,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole teraz lub w przyszłości - możesz wysłać nam swoje CV na adres:

Wysyłając zgłoszenie pamiętaj o dołączeniu niniejszej klauzuli zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Keller Sp. z o. o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz firmę Auto Keller Sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji".


Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Keller Sp. z o. o. i Auto Keller Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 546.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji (do 3 miesięcy od momentu złożenia aplikacji).
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Promocje