Pracuj u nas! – Keller Gliwice, dealer Hyundai, Renault, Dacia

Kariera

Opis stanowiska:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Analiza potrzeb klientów, zarządzanie procesem ofertowania pakietów ubezpieczeniowych i finalizację procesu sprzedaży
  • Aktywne pozyskiwanie klientów i obsługa w salonie
  • Obsługa klientów w oparciu o najwyższe standardy
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Realizacja planu sprzedażowego

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku ubezpieczeniowym co najmniej  2 lata  (minimum średnie wykształcenie)
  • Umiejętności przygotowania ofert i zawierania ubezpieczeń
  • Umiejętności planowania i organizacji  pracy, systematyczności  oraz  nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
  • Zaangażowania i nastawienia na realizację celów.
  • Aktywnego pozyskiwania Klientów
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Wysokiej motywacji do pracy
  • Prawa jazdy kategorii B (mile widziane)

Co oferujemy:

  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego (system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie diagnoz i napraw zgodnie ze zleceniem serwisowym,
  • Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną pojazdów,
  • Weryfikację stanu technicznego pojazdu po naprawie,
  • Opisywanie wykonywanych czynności oraz zużytych części,
  • Wyszukiwanie rozwiązań technicznych oraz części zamiennych.

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie mechanicznego samochodowego,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • Dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Opis stanowiska:

  • kompleksowa i fachowa obsługa Klientów w oparciu o ustalone zasady i procedury marki Hyundai,
  • Kompleksowa obsługa recepcji serwisu,
  • Kontakt telefoniczny i bezpośredni z Klientami
  • Zapewnienie sprawnej i celowej komunikacji wewnątrz firmy,
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji serwisowej,
  • Diagnoza potrzeb Klientów,

Czego oczekujemy:

  • prawo jazdy kategorii B
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne,
  • zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Co oferujemy:

  • Możliwość rozwoju osobistego,
  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników,

Opis stanowiska:

  • kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu i części w oparciu o ustalone zasady i procedury marki Hyundai,
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży usługi serwisowej i części,
  • nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw orazświadczonych usług,
  • zamawianie części.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego technicznego,
  • znajomości zagadnień technicznych związanych z prowadzeniem napraw samochodów osobowych,
  • prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny),
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętności sprzedażowych i prezentacyjnych,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz prowizyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole teraz lub w przyszłości - możesz wysłać nam swoje CV na adres:

Wysyłając zgłoszenie pamiętaj o dołączeniu niniejszej klauzuli zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Keller Sp. z o. o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz firmę Auto Keller Sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji".


Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Keller Sp. z o. o. i Auto Keller Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 546.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji (do 3 miesięcy od momentu złożenia aplikacji).
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Promocje